söndag 14 oktober 2012

I öronen på en löpare, del 2.

Hej på er!

Här kommer några utlovade favoriter från vår nya springlista "Mot Berlin":

- Young blood, The naked and famous.
- Wait and see, Holy Ghost.
- Sexy and I know it, LMFAO
- Segertåget, maskinen
- Run to the hills, Iron Maiden
- Resten av ditt liv, Timbuktu
- One more night, Maroon 5
- Kom igen Lena, Håkan Hellström
- Kids, MGMT
- I love it, Icona Pop
- Hey ya, Outkast
- Fuck you, Cee Lo Green
- Dancing on my own, Robyn
- Born to Run, Bruce Springsteen
- Barbra Streisand club remix, XXXX

Idag har det varit vila för mig. Imorgon väntar cirkelfys på Friskis. Får se hur benen känns, kanske blir det ett löppass innan.

Nu SöndagsMys!

2 kommentarer:

  1. Hej! Kul blogg som jag hittade till från jogg.se . Har själv ett liknande mål - Göteborgsvarvet under 2 timmar (fast i ärlighetens namn är målet under 2 timmar inte riktigt officiellt än, jag är ganska långt därifrån... :-) ).

    Skrattade lite när jag såg dina låter i inlägget "i öronen på en löpare", mer än hälften är med på min låtlista som jag använder varje träningspass. Känner mig redan nu taggad av att faktiskt få springa Göteborgsvarvet med just den musiken. Eftersom så många låtar var samma måste jag så klart lyssna in dina andra låter, gissar att en del kommer hamna på min lista. Verkar ju lovande!

    Kommer följa bloggen! Spännande!

    SvaraRadera
  2. Hej Lena! Vad kul, kan lägga ut lite mer musik snart så får du lite mer att lyssna på. Lycka till med löpningen, vi får peppa varandra :) Nu väntar dagens pass för mig faktiskt! Känns lite tungt i regnet :/ Vi hörs! K/ Elin

    SvaraRadera